11/3/14

Ποια είναι τελικά η ΚΟΥΚΛΑ… «Ελενίτσα» της γνωστής διαφήμισης;

Την λένε Χριστίνα… Μπόμπα και δικαιολογημένα της ταιριάζει αυτό το επίθετο!
Ο λόγος για την Ελενίτσα της γνωστής διαφήμισης η οποία μίλησε σε γνωστό περιοδικό και αποκάλυψε αρκετά πράγματα για εκείνη!
Αν κάναμε μια αισθησιακή φωτογράφιση, τον τίτλο θα τον είχαμε έτοιμο, λόγω επιθέτου…
Δε νομίζω να κάνω αισθησιακή φωτογράφιση. Δεν είναι του στιλ μου. Δεν μου έχουν προτείνει κάτι πολύ αισθησιακό, αλλά δεν θα το έκανα. Υπάρχουν ωραία αισθησιακά, που είναι πιο καλλιτεχνικά, αλλά ούτε κάτι τέτοιο θα έκανα.Τι ακριβώς κάνεις στο
Πολυτεχνείο;
Ασχολούμαι με ερευνητικά έργα. Το κομμάτι που είμαι εγώ έχει να κάνει με εφαρμογές υπολογιστών, ICT λέγεται, σε διάφορα domains. Έχω τελειώσει το Πολυτεχνείο, ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός υπολογιστών.



Πηγή onlygossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου